loadingimg

Wczytuję dane...
Dostawa

darmowa dostawa

Bestsellery
Filtr DeLonghi SER3017 DLS C002 ORYGINAŁ
Cena:34,90 PLN
Cena rynkowa: 49.90 PLN
Wysyłka od: 9.90 PLN
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:

Najczęstsze pytania

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania. Są to istotne informacje, które mogą rozwiać wszelkie wątpliwości. Jeśli nie znalazłeś ważnych dla Ciebie informacji, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo.

 

1.       Ile czasu trzeba czekać na przesyłkę?

Na czas oczekiwania na przesyłkę składają się: Czas Realizacji oraz Czas Dostawy.

Czas realizacji

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14 w dni robocze, realizujemy tego samego dnia. Zakupy po 14, realizujemy następnego dnia roboczego. Jeśli złożyłeś zamówienie w piątek po godzinie 14, paczka opuści nasz magazyn w poniedziałek. W przypadku płatności z góry, zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty.

Czas dostawy

Zależny od wyboru dostawcy paczki. Dla paczek zapłaconych z góry oraz płatnych przy odbiorze, czas jest taki sam. Poniżej szacowane terminy dostawy przesyłek:

Poczta Polska / przesyłka polecona priorytet: 2-3 dni robocze

Paczkomaty InPost: 1-2 dni robocze

Kurier Pocztex: 1-2 dni robocze

Kurier DPD: 24 godziny (dni robocze)

2.       Co robić jeśli czas dostawy wydłuża się?

W momencie zrealizowania zamówienia, otrzymasz numer wysłanej przesyłki na maila. Dzięki temu możesz śledzić swoją paczkę na stronie wybranego przewoźnika (pocztex, dpd itd.). W wielu przypadkach wydłużającego się czasu dostawy, może się okazać, że kurier, który nie zastał nikogo w miejscu dostawy, nie pozostawił awizo. Dzięki przesłanemu numerowi, możemy to szybko i łatwo sprawdzić.

Jeśli numer przesyłki został usunięty lub nie możesz go znaleźć, skontaktuj się z nami. Status twojej przesyłki sprawdzimy za Ciebie.

3.       Złożyłem zamówienie ale chcę je anulować.

W przypadku anulowania zamówienia, które nie zostało jeszcze opłacone/wysłane, należy się skontaktować z obsługą klienta i poinformować o anulowaniu zakupu

4.       Czy mogę zwrócić otrzymane zamówienie?

Każda osoba prywatna, która złożyła zamówienie przez internet ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. W naszym sklepie, termin ten został wydłużony do 45 dni. Pamiętaj, że produkt nie może być otwarty i nie mógł być używany. Do zamówienia należy dołączyć wypełniony formularz, który znajdziesz tutaj.

5.       Produkt jest uszkodzony. Jak wygląda reklamacja?

Wszelkie szczegóły związane z reklamacją towaru znajdziesz na stronie „zwroty i reklamacja”.

6.       Mam problem z zamontowaniem filtra, procesem czyszczenia ekspresu. Gdzie mogę uzyskać pomoc?

Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w instrukcji urządzenia. Jeśli nadal nie możesz sobie poradzić – skontaktuj się z nami, postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości.

7.       Czy do zamówienia zostanie dołączony dowód zakupu?

Jesteśmy legalnie działającą firmą i każda sprzedaż jest dokumentowana. Do zamówienia zostanie dołączony paragon fiskalny. Na życzenie możemy wystawić fakturę VAT, która również zostanie dołączona do przesyłki.

8.       Czy paczki są pakowane bezpiecznie?

Wszystkie przesyłki pakujemy starannie oraz bezpiecznie, tak aby zamawiany produkt dotarł bez żadnych uszkodzeń. Jak szczegółowo wygląda proces pakowania możesz znaleźć na stronie „Jak pakujemy paczki”