Przenieśliśmy sklep na nową platformę!
Jak zauważyliście, strona naszego sklepu wygląda inaczej. Nie jest to jedynie nowa szata graficzna i layout, ale również całkiem inny „silnik”. Decyzję o zmianie i przeniesieniu podjęliśmy ze względu na Waszą i naszą wygodę. Teraz zamówienia będą obsługiwane jeszcze płynniej i szybciej, co mamy nadzieję, zwiększy Waszą satysfakcję i zadowolenie z zakupów.
Niestety przeniesienie związane jest z kilkoma niedogodnościami, z którymi, jako stali klienci, możecie się zetknąć podczas użytkowania strony. Z góry za nie przepraszamy. Poniżej opisaliśmy, jak mogą wyglądać utrudnienia i jak sobie z nimi poradzić.
Ponowne logowanie do konta
Jeśli mieliście konto w naszym sklepie i wciąż chcecie z niego korzystać, należy przejść proces odzyskiwania hasła.
W tym celu należy wejść w zakładkę „Zaloguj się”, która rozwija się po kliknięciu na ikonę człowieka w prawym górnym rogu. Następnie wybrać opcję „Nie pamiętam hasła”, wprowadzić adres mailowy i potwierdzić go, naciskając przycisk „Przypomnij hasło”.
Po otrzymaniu wiadomości e-mail konieczne jest postępowanie zgodne z instrukcjami podanymi w treści i utworzenie nowego hasła.
Po przejściu tej ścieżki możliwe jest zalogowanie się na platformie przy użyciu adresu mailowego i nowego hasła oraz rozpoczęcie zakupów!
Utworzenie nowego konta
Natomiast jeśli nie mieliście konta, a chcecie korzystać z wszystkich przywilejów, które mają zalogowani użytkownicy, wystarczy się zarejestrować. W tym celu należy wybrać zakładkę „Zarejestruj się”, a następnie wprowadzić dane, potwierdzić wymagane zgody oraz kliknąć na przycisk „Załóż konto”. Nie zapomnijcie o potwierdzeniu adresu e-mail poprzez wejście w link wysłany w wiadomości.
Co mogło się zmienić?
Niestety najprawdopodobniej utraciliście dostęp do historii zakupów oraz wprowadzonych wcześniej i zapisanych danych adresowych. Doszło do tego ze względów bezpieczeństwa. Mamy nadzieję, że ponowne uzupełnienie informacji kontaktowych nie będzie dla Was kłopotliwe.
W przypadku problemów oraz wątpliwości związanych z doborem odpowiednich i kompatybilnych produktów jak zawsze służymy pomocą. Jeśli zastanawiacie się, jakie filtry pasują do Waszego dzbanka lub ekspresu, jakie środki lub akcesoria do konserwacji wybrać – piszcie lub dzwońcie!
Nasze dane kontaktowe się nie zmieniły i wciąż jesteśmy dla Was dostępni pod adresem mailowym: sklep@filtrosfera.pl oraz numerami telefonów: (56) 649 43 25 i (56) 649 43 26. Chętnie pomożemy Wam w zakupach.
Zapraszamy do przetestowania nowej wersji strony oraz składania zamówień!